[RB@Blog_Title]

روش درمانی امبدینگ

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ب.ظ
  • نویسنده : مرتضی رحیمی اقدس
  • بازدید : [۱۲۵۳] مشاهده

این شیوه درمانی یک روش تقریباً نو در طب سوزنی به شمار می‎آید.

در این روش، درمانگر طب سوزنی به جای استفاده از سوزن، نخ‌های قابل جذبی از جنس cutgut یا کرومیک را درنقاط طب سوزنی می‎کارد. این نخ‎ها تقریباً سه هفته در بدن باقی می‌مانند و در حین جذب‎شدن نقاط مربوط به طب سوزنی را پیوسته تحریک می‌کنند. در واقع، در این روش بدن انسان به نخ‎های کاشته ‎شده همان واکنش به سوزن‎های طب سوزنی را از خود نشان می‎دهد.


از آنجا که نخ‌های قابل جذب جایگزین سوزن‌ می‌شوند می‌توانند برای مدت زمان نسبتا طولانی، حدود ۳ هفته در بدن باقی بمانند تا زمانی که جذب بدن شوند. در حقیقت نقاط طب سوزنی که در جلسات درمانی طب سوزنی تحریک می‌شود، با فعالیت‌های روزانه فردی که امبدینگ دریافت کرده، در هر لحظه تحریک می‌شود. در این شیوه بیمار به صلاحدید پزشک بعد از ۲ تا ۳ هفته با جذب نخ catgut برای تجدید امبدینگ به مطب پزشک مراجعه می‌کند و به این ترتیب دوره درمانی خود را ادامه می‌دهد.



این روش بیشتر در درمان بیماری هایی استفاده می شود که نیاز به درمان طولانی تری می باشند مانند درمان دیسک کمر و سیاتیک، دردهای عادت ماهانه، بیماری روده های عصبی، چاقی، کمر دردها، ناباروری، کیست تخمدان و … می باشند. در بسیاری از موارد تاثیر روش امبدینگ (کت گوت) از طب سوزنی سنتی و یا داروها بسیار بالا گزارش شده است.


کلیه مراحل درمانی امبدینگ در کلینیک دکتر مرتضی رحیمی انجام می شود .

تبریز،خیابان ازادی،روبروی سه راهی گلگشت،ساختمان بهاران،طبقه پنجم،روبروی داروخانه دکتر باغچه وان ،روزهای شنبه،دوشنبه،چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۱






ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی