[RB@Blog_Title]

اوزون تراپی یا ازن درمانی

چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ
  • نویسنده : مرتضی رحیمی اقدس
  • بازدید : [۲۷۰۲] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: اوزون درمانی ,

 اوزون تراپی یا ازن درمانی

روش درمانی اوزون تراپی یا ازن درمانی روشی نسبتا جدید در درمان است. در حقیقت اوزون تراپی پاسخی است به تلاشهای علم پزشکی به یافتن جایگزینی مناسب برای کورتون درمانی. سال هاست که ما در بسیاری از بیماران مجبوریم از کورتن جهت کاهش التهاب استقاده کنیم و خصوصا در بیماران دیابتی و بیماران مسن به دنبال جایگزینی برای آن می باشیم . ازن با گاز O3 این رویا را محقق کرده که ما بدون ضرر و با روشی بسیار سالم بتوانیم از منافع بک ماده ضد التهاب بهره مند شویم.

استفاده از گاز اوزون یا اوزون درمانی روشی سالم در درمان بیماری های عضلانی و مفصلی می باشد. در این روش درمانی  از گاز ازن که غلظت آن توسط پزشک معالج تعیین می شود،  به صورت کاملا تخصصی در بافت تزریق می شود و بر اساس تبدیل گاز ازن به اکسیژن در بافت رادیکال ها و انرژی آزاد می شود که  درمان دیسک کمر ، درمان سیاتیک ، استفاده می شود.

از تزریق گاز ازن در کنار و یا داخل دیسک به عنوان جراحی بسته دیسک کمر و یا جراحی بسته دیسک گردن  کمک ازن درمانی  هم نام برده می شود.



انرژی آزاد شده از گاز ازن در بافت موجب تبدیل و آزادسازی انرژی بسیار فوق العاده ای می شود که ماده تغذیه ای سلول یا ATP سلول را بالا می برد و موجب ترمیم بدون عارضه و طبیعی سلول صدمه دیده از جمله سلول های دیسک کمر می شود . در واقع این انرژی ،ازن درمانی را به  عنوان یک پیشرفت جدید و نوین در درمان درد و دیسک و آرتروز در پزشکی روز دنیا مطرح کرد است.


ادامه مطلب