[RB@Blog_Title]

توانبخشی اختلالات جنسی

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ
  • نویسنده : مرتضی رحیمی اقدس
  • بازدید : [۲۱۰۲] مشاهده

یکی از شایعترین بیماریهایی که باعث مراجعات مکرر به مطب پزشکان میشود،اختلالات و بیماریهای جنسی میباشد.با توجه به فرهنک جامعه اسلامی،اکثر افراد بویژه خانمها علیرغم داشتن اختلالت جنسی از مراجعه به پزشک و بیان مشکلات خود خودداری میکنند که این مورد با گذشت زمان به مساله جدی تبدیل شده و حتی با تشکیل خانواده بعلت عدم اگاهی از بهداشت جنسی باعث از همگسیختگی بنیان خانواده میشود.

توانبخشی جنسی یکی از رشته های تقریبا نوپا در ایران میباشد که توسط متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی و همچنین متخصصین اعصاب و روان در حال پیشرفت میباشد.

استفاده از تکنیکهای مختلف،بکارگیری داروها و نیز تجهیزات گوناگون باعث درمان انواع اختلالات جنسی شده و بهداشت جنسی و روابط زناشویی را بهتر خواهد کرد.

در صورت داشتن هرگونه اختلال جنسی در زمینه های روانی و فیزیکی میتوانید سوال خود را بیان فرموده و یا بصورت حضوری مراجعه فرمایید.

دکتر مرتضی رحیمی،متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

  • میهن پست

    با سلام 
    همکار گرامی در صورت تمایل برای استفاده از گزارش های تصویری جالب بدون واتر مارک به همراه ترجمه از منبع اصلی و دریافت اخبار مرتبط با وبلاگ شما به سایت mihanpost.com سری بزنید .
    در صورت تمایل برای تبادل لینک ما را بی خبر نگذارید%
    با آرزوی توفیق و همکاری 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی